Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

i wish.....

Assalamualaikum....
semoga semuanya sihat dan ceria...
hari ni cuti... [ada beza ke cuti atau tak pada saya?] tiada bezanya...

lagu: destiny child - say my name....

banyak perkara yang telah di lalui....
pening memikirkan saya tidak punya masa untuk menguruskan semua benda dalam hidup dengan baik...[kecewa pada diri sendiri...]

hari 20 januari 2011, bermakna sudah 20hari melalui tahun baru....
tiada apa yang baru....

sepanjang 20 hari saya masih lagi blur...
blur dengan kehidupan ini....
saya tak hiraukan assignment, saya tak hiraukan nota-nota matematik kecuali sabtu lepas yang tiada kelas.
arghhhhhh....bukan tak hiraukan...
saya tak tahu apa.......

i wish............
saya boleh duduk bersandar tanpa fikir apa-apa... hanya merenung apa yang ada di hadapan...tanpa memikirkannya....


Lemon Tree
by Fool's Garden

I'm sitting here in a boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time, I got nothing to do
I'm hanging around, I'm waiting for you
But nothing ever happens, and I wonder

I'm driving around in my car
I'm driving too fast, I'm driving too far
I'd like to change my point of view
I feel so lonely, I'm waiting for you
But nothing ever happens, and I wonder

I wonder how, I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon tree
I'm turning my head up and down
I'm turning, turning, turning, turning, turning around
And all that I can see is just another lemon tree

Sing! Da, da da dee da, etc.
I'm sitting here, I miss the power
I'd like to go out taking a shower
But there's a heavy cloud inside my head
I feel so tired, put myself into bed
Where nothing ever happens, and I wonder

Isolation, is not good for me
Isolation, I don't want to sit on a lemon tree
I'm stepping around in a desert of joy
Baby anyhow I'll get another toy
And everything will happen, and you'll wonder

I wonder how I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue, blue sky
And all that I can see is just another lemon tree
I'm turning my head up and down
I'm turning, turning, turning, turning, turning around
And all that I can see is just a yellow lemon tree

And I wonder, wonder, I wonder how I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue, blue sky
And all that I can see (dit dit dit)
And all that I can see (dit dit dit)
And all that I can see is just a yellow lemon tree

tah apa kaitannyakan?
halwa telinga sedang mendengarkan lagu ini....

tiba-tiba saya merasakan sedikit tension di sini... kenapa ye?
sudah-sudah....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...