Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

167 - hujung minggu sedunia ^_^

Assalamualaikum....

semoga yang membaca ceria di pagi hari...[kalau baca tengah hari, ceria di tengah hari la ya?] huhuhu....
hujung minggu sudah tiba...
mesti ramai yang menanti hujung minggukan?
kalau saya....saya doa semoga hujung minggu tiba dengan lewat... hahahaha...jahat betulkan? [jual ikan]

arggghhhh...~
jom-jom...pergi library...[exam sudah hampir cikpuan Norazlina..jangan main-main...study bebaik....

eh, nak share kejap... hari ni earth hour


suka gambar ni


carilah info..apa yang kita boleh sumbangkan...[yang saya tahu, tutup lampu beramai-ramai...selebihnya? tak ambil port pun] teruk betulkan??

cari la info di sini ya?

nota hati: saya tidak pulang malam pada hari ini... tak dapat la tengok KLCC gelap.. ^_^
kepada yang singgah di sini, dan saya tak sempat kunjung balas...nanti saya akan singgah ye...terima kasih semua....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...