Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 22, 2014

240 - 3 series

Assalamualaikum...

semoga yang membaca sentiasa mendapat rahmat dari-Nya.. Amin..
kurang 5 minit dari sekarang tajuk releven dengan entry..

wah..!! tajuk macam gempak. sekali tengok macam kereta BMW 3 series. hahahaha...
mampu ke? berangan je la sampai ke sudah.

3 minit dari sekarang...
umur bertukar! bertukar! bertukarrr !!! kepada 30-an.. tidak lagi 20-an.. hahahaha
tidakkkk!!! macam tak dapat terima kenyataan je. hihihi...
rasa macam nak lari laju-laju je. dengan harapan umur 3 series tak kejar la kan?
kalau kereta BMW 3 series kejar best la juga kan?

1 minit lagi...
Saya berdoa agar kehidupan saya berubah..
Mohon diberi kesihatan yang baik..
Mohon di makbulkan [doa-doa] saya..
Amin...

sekarang!!! yey!


selamat ualng tahun..
selamat ulang tahun..
selamat ulang tahun kelahiran Norazlina..
selamat ulang tahun...





Alhamdulillah..
terima kasih Ya Allah.. beri saya kehidupan ini..
perjanjian yang telah dibuat akan saya tunaikan.
mohon segalanya yang baik-baik.. Amin...

Nota Hati: semoga mak saya segera sembuh. Amin.. [6 hari di Hospital]

5 minit berlalu...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...