Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 01, 2010

9- tidur awal..

Assalamualaikum...
terima kasih kerana sudi membaca...

hari ke-9 saya tidur awal...jadi, saya tak menulis di hari ke-9.. [sekarang hari ke-10]
adakah masih tersahut cabaran menulis 30 hari?? kira saya masih menyahut la ye?? ^_^
saya akan tulis lagi satu entry malam ni untuk hari ke-10...
mungkin cerita malam ni lebih menarik...

pagi ni saya akan ke kampus... buat apa? meraikan kegumbiraan kerana lulus semua matapelajaran sem lepas... [sem II 09/2010] hmmm...kemudian..melakukan sedikit tugas-tuas khas (*_*)
hhhmmm... saya sedang bercuti dari menghadiri kelas pada masa sekarang...[gumbira]

perancangan pagi ni... breakfast..[belum tau nak makan apa]
berjalan-jalan sebentar...[niat di hati nak bergambar di lukisan graffiti di wangsamaju... fuhh..cantik betul lukisan alice in wandeland...]
kerana teruja melihatnya 2 minggu yang lalu...saya berhajat untuk ke sana hari ini...
semoga belum di tukar gambarnya:)

selepas selesai bergambar, ke kampus untuk membuat persiapan bagi beberapa matapelajaran sem akan datang [huh...macam bagus je kan??]
kitaorang dah tak sabar nak abis sem..huhuhu]
ada lagi 3sem..aduh... tak boleh tidak..mesti pantas...[langkahnya... prepare dari awal]
semoga aku boleh menghabiskan semua subject dalam masa yang aku target. masalah..masalah... [subject matematik saja lagi yang aku tinggal... mati la.. nak ambil 3 matematik satu sem.... (~_~) ]

petang beriadah sedikit..[jika tidak hujan...] semoga tak hujan..Amin....

sekian dulu.. ;)
berjumpa di lain post...
Wasslama,.....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...