Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 08, 2011

189 - salam dari kampung

Assalamualaikum....

salam rindu kasih sayang... huhuhu... [gediks pula hari ni...]
sebenarnya happy sangat sebab dapat balik kampung...

semoga yang datang singgah di zon Norazlina sihat dan ceria selalu..
dan..dan...dan.... [ayat zizan raja lawak]

setelah seminggu berlalu cuti sekolah..baru saya dapat pulang ke kampung...
perjalanan yang lancar ke pahang...cuma di terowong sedikit sesak sebab hanya satu lorong saja yang buka untuk proses selenggaraan lampu di dalam terowong..

jalan sesak...[ tak nampak pula air terjun tepi terowong tu...]
cuaca cantik
LPT...

semalam [isnin petang] sampai rumah..lepas makan saya menonton dan tertidur... huhuhu [tak pernah saya tidur patang di puchong...penat sangat agaknya..]

hari [selasa] hanya di rumah... ^_^
bangun pagi sarapan nasi lemak, lepak tengok tv..[layan anak-anak tengok cartoon] 
menonton samapi petang..jam 3 saya tertidur lagi... hahaha...
tak pernah-pernah tidur petang... syahdu betul suasana... hahaha
petang pun tak keluar. kakak ajak pusing-pusing pun saya tidak mahu..hanya di rumah...

esok akan ke gambang water park... yea~!!!
nota hati: ok la nak tidur dulu...ni untuk sesiapa yang singgah di Zon Norazlina [atau] Nora...

1 comment:

Hamizi Azizan said...

amboi seronoknya dapat balik kampung.. ni yang jeles ni.. hufff


Mizi Dengan Wajah Baru : Mantap!!

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...