Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 28, 2011

204 - selamat tahun baru

Assalamualaikum....

semoga kita semua sentiasa dirahmatinya..Amin....
senyummm...tengok entry baru...[untuk diri sendiri sebenarnya]

sudah lama saya tidak ber'blog'. entahlah...
tak perlu diterangkan panjang berjela apa sebabnya. yang pasti macam-macam benda yang nak di buat...
hari ni? sekadar meluangkan sedikit masa.. ^_^

masih belum terlambat saya nak ucapkan selamat tahun baru kepada seluruh umat islam...


semoga hari-hari kita yang mendatang sentiasa dilimpahkan dengan rahmat dan keredhaanNya..Amin..
saya sudah lama tidak berkawan.. hahaha..maksudnya tidak bertegur sapa dengan kawan-kawan lama..blogger..chatters...
hanya berjumpa kawan-kawan kelas pada hujung minggu yang penuh...
tension menyerap ilmu matematik... tesion memikirkan assignment matematik....



kawan-kawan blogger yang saya kunjung balas pun dah aneh-aneh sekarang... hahaha..dengan blog-blog iklan penuh...blog-blog gosip. macam-macam la... dah tak faham jadinya...
ada blog yang saya tak dapat tinggalkan jejak..ada yang saya tak boleh buka..macam -macam la...
memandangkan masa untuk berblog kurang...dengan tidak rela hati saya jarang mengunjungi blogger lain...



nota hati: terima kasih kepada yang sudi singgah...
maaf kepada yang singgah tapi tiada yang baru di sini...

salam berjumpa lagi..

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...