Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 14, 2012

4- cuti di kampung

Assalamualaikum...
salam singgah...


saya di kampung...nyamannya....
tenang..damai...kosong..relax...

rindu memikirkan anak-anak di bawah jagaan saya... mereka menjalani cuti tanpa saya..

kelas ditunda sampai bulan 4. seronok ke? hahaha....haruslah..
homework belum buat...
tapi, cuti ni boleh la buat preparation untuk latihan mengajar...

saya sudah mendapat penempatan di sekolah untuk praktikal[latihan mengajar]...
saya dapat sekolah di mana anak buah bersekolah..
isnin mula melapor diri...entah dapat pagi atau petang... saya doa yang terbaik.. amin...
seronok...bimbang..takut...semua ada.
belum prepare apa-apa sebab belum dapat tahu jadual mengajar sekolah pagi atau petang..
banyak kerja nak buat lepas ni...
buat lesson plan
buat bahan bantu mengajar setiap tajuk..
study...

esok petang pulang meninggalkan kampung...
menjalani kehidupan yang berbeza..
semoga dipermudahkan segala urusan...Amin...

nota hati: semoga tahun ni masa berlalu dengan pantas...
jumpa lagi..jika ada kelapangan... mungkin lepas ni cerita tentang sekolah pula.. huhuhu...

big hug untuk semua...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...