Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

131 - sekadar beremosi....

Assalamualaikum....

saya tak baik...semoga anda semua baik-baik sentiasa....
sedihhhhhhhhhhhhhhhhhh............... tak habis-habis sedih je......[emosi lebih]
faham sendiri la cik Nora..kenapa kamu jadi macam ni... dua tiga hari ni...

sumbody lying me~!!!
tak suka..tak suka.....
dia janji..tapi dia tak tepati...saya sedih...saya sedih..saya sedih...
nak buat apa ni??? kenapa saya sedih? dia bukan penting pun...
tapi dia tipu saya...dia janji...

saya ingat kat dia..saya doakan dia...
dia mungkir janji..........

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................................................

tadi saya sudah mahu tidur...
sekarang, saya tidak punya perasaan lagi....
kenapa hari ini, tidak hari esokkkkkkkkkkk.......


layannn....


Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon

Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

3 comments:

Cikgu Nurin said...

Hmmmjangan ikut perasaan....biarlah mereka tu tak tepati janji. Nanti satu hari deorang akan dapat apa yang deorang buat kat Nora...jangan cedy cedey tau....

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

thanks kak...
saya sudah ok setelah bangun tidur..
walaupun hanya 3 jam sahaja tidurnya...
^_- peace...

NuSaNa NoSa 91 said...

mmg perit kena tipu.. sabar ea?? ada hikmah tu.. xpon sbg tarbiyyah di atas dosa2 masa silam kita.. be happy, kak nora~ ^_^

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...