Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 26, 2011

195 - juvana lagi

Assalamualaikum....

semoga masih ada yang singgah di sini...
saya tetap mendoakan kesejahteraan anda


sudah hampir 10 hari saya tidak ke sini...
kelabu laptop saya..huhuhu...
biasalah...sudah diberitahu sebelum-sebelum ni lagi..berada di sini bukan hobi tegar saya lagi..
banyak perkara perlu difikirkan...
bertambah tidak kisah bila sepanjang 10 hari ni, kami seisi rumah demam berperingkat...mula dari yang kecil, berganti kepada yang besar, berganti pula dengan kecil sikit, berganti pula dengan besar sikit, akhirnya saya...
demam saya hampir kebah..semoga bangun pagi esok segala kesakitan pergi bersama mimpi ngeri...
saya tidak dapat menjalankan rutin harian dengan baik...saya tidak dapat menghadiri kuliah terakhir saya...[kehilangan markah di situ T_T ]

jom-jom kembali kepada tajuk...
sudah 10 hari saya tak update...
juvana sudah pun tamat...
jom layan gambar..huhuhu

suka zahiril [wink*]

















kenangan untuk saya

nota hati: puas mencari gambar yang ada muka mak cik kantin dengan si anaknya yang cute tu.. ^_^ tapi tak jumpa...
nota hati: dengar tajuk cerita baru, saya tidak berminat......sempat memandang sekilas iklan di tv petang tadi.
bukan apa saya tak berapa gemar menonton cerita-cerita yang ada power ni..aduh...entah kenapa..susah nak percaya ni... hahaha

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...