Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 10, 2014

233 - saya sedih

Assalamualaikum...

Semoga sesiapa yang singgah sentiasa dilindungi-Nya.. Amin...

Rasanya belum sempat ucap selamat tahun baru lagikan?

Selamat tahun baru 2014 semua..semoga kita sentiasa lakukan yang terbaik dalam hidup. Amin....

Kenapa tajuk sedih?
Saya tak dapat lagi tengok jejaka kacak sedunia setiap minggu .. arghh...

Semalam episod terakhir The Inheritors.
Huh~ rindu la saya kat jejaka idaman ni..





Cerita hebat...dengan wajah yang hebat.
Jawapannya memang hebat!

Mmm.. drama korea masih dihati...
Rindula saya pada wajah yang handsome ni...  
Tapi tak apa,saya ada simpanannya... Itulah kuasa membayar bil astro yang mahal.
Boleh record,kita record.. hahaha... Rasanya tak bosan kot tengok lee min ho banyak-banyak kali.

Emosi: terganggu

Nota hati: abaikan entry emosi ni... Jangan buat dosa.. (*_^) huhuhu...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...