Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 16, 2018

1.18 kenangan.. banyak yang berubah..

Assalamualaikum...
Tak tau nak mula dari mana..

Tiba2 teringat saya pernah ada blog.. bila buka..still ada..

Baca..baca..dan baca entry sendiri..
Betul2 Titipan kenangan..

Banyak berubah..
Last blog 2014 sekarang 2018..
Lamanya...

Paling terkesan.. 16 mac 2015 saya kehilangan ibu tercinta...
Hilang segala rasa...

Bila baca entry.. 247 ma masuk hospital.. 2015 ma masuk hospital lagi.. siapa sangka? Itu yang terakhir...

Hari ni 16 mac 2018 genap 3 tahun ma pergi..
Al Fatihah untuk hajah Kamaliah binti Abd Rahman...
Semoga ma ke syurga...Amin...

#Titipankenangan

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...