Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 10, 2014

237 - sudah bulan April??

Assalamualaikum...
salam singgah menyinggah...

arghh... bila masuk je kat sini..tangan ligat menekan butang. macam- macam nak diceritakan.
mmm...confirm banyak typo nanti...

sudah bulan April.. Yey! bulan yang paling saya suka.. \:D/ sudah lama tak buat ikon ni..
mmm... dah berapa lama tinggal YM ye? selama itu la dah tak nampak ikon2 bergerak yang boleh melahirkan rasa hati..

mmm... 7.2.2014 - 13.3 2014 rezeki Allah bagi saya terima...
guru ganti lagi.. yang ni sekejap sebab guru tersebut cedera patah tangan.
saya mengajar sebelah petang. Tahun 1 dan tahun 3. kedua-duanya kelas di mana anak buah saya ada di dalamnya..

banyaknya pengalaman mengajar tahap 1 sekolah rendah..
saya sentiasa enjoy dengan setiap tugas saya. tak kira di mana pun.
susah ke..senang ke.. menarik ke..tak ke.. murid baik ke.. murid nakal ke... kesah?

paling menarik ialah...




Berkarya berwarna warni dengan white board ni..
murid-murid darjah satu excited la apa lagi..


Nota hati: GTG.. nanti sambung lagi... ^_*

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...