Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 13, 2014

239 - senaraikan

Assalamualaikum...
salam singgah...

kehidupan yang kosong je rasaya sejak dua menjak ni...
dah lama saya tak mencatat di mana-mana. saya tak buat kira-kira..
saya tidak membuat bacaan panjang... semuanya ringkasan @ tajuk semata. arghhh....

cerita korea..

sekarang..
salaryman cho han ji [ sebelum ni tak tengok.
kali ni sungguh-sungguh saya menontnnya]
birth secret
 [kebolehan yang unik - ginus. jalan cerita yang berbeza]
god's gift 14 days - ni pun baru 4 episod. best juga.
3days [ baru 4 episod ] best juga.
macam triller juga la..penyiasatan.
ugly alert. drama kekeluargaan.
the master's sun - cerita hantu.. ulangan.
sebelum ni tak tengok sebab macam tak best.
ditayangkan pada masa yang tak sesuai. tapi sangat best.
garapan cerita yang tak tercapai di akalku. hehehe..
no wonder menang banyak award.
cerita yang best sebelum ni..
wonderful mama - kekeluargaan. sejarah kehidupan yang rumit.
49 days.. cerita pengembaraan roh selama 49 hari.
garapan yang berbeza juga.
my love from the star - cerita ni lagi unik. tapi best juga la..
one sweet word - kisah kecurangan suami dan isteri orang.
ending mereka kembali bersama suami dan isteri masing-masing.
nota hati : sakit hati. hahaha... ada beberapa drama yang saya kehilangan ingatan rasanya. kecewa. malas nak layan emosi. bye !


No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...