Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 07, 2010

82 - final touch... [SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI]

Assalamualaikum...
salam ramadhan ke-28...saya mahu pulang ke kampunggggg.....


jom-jom  kwan-kawan...pulang ke kampung.............
barang-barang sudah siap di packing tinggal lagi en.laptop yang sedang digunakan ^_^
entry terakhir sebelum pulang ke kampung...[pahangggg wait for me....] di kampung entah dapat online entah tidak..kesibukan persiapan raya..[pasang langsir tugas saya..sebab saya yang jahit langsir tahun ni...khas untuk mama tercinta ^_^] .internet dial up entah ok ke tidak...semua di luar jangkaan....


panggilan pertama untuk saya...[kakak suruh masukkan beg-beg ke dalam kereta...]
sebentarrrrr...saya mahu membuat pesanan kepada sahabat-sahabat blog tersayang....


kepada sahabat-sahabat blog yang disayangi..[yang selalu buat saya tersenyum..]di kesempatan ini...saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN...
maaf jika kata-kata dalam tulisan saya menyinggung hati sesiapa..buat sesiapa saja terasa atau tidak senang... maafkan saya...saya hanya mencoret tentang kehidupan...




doakan perjalanan pergi dan pulang saya selamat..[Amin.]saya mendoakan anda juga..[Amin]
doakan saya dapat online di kampung nanti...[merana tak dapat online]


p/s: maaf tidak dapat tag nama...[panggilan terakhir sudah kedengaran...]
       jaga diri..hiasi peribadi..... [semoga gembira di Hari Raya...] duit raya sudah di 
       siapkan untuk anak-anak.....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...