Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 30, 2010

Sape nak hadiah free? =)

Assalamualaikum....


entry ke 86 saya adalah....join giveaway anjuran  Nadia Farahida...
saya telah di tag oleh notami....thanks...macam dah terlambat je nak join :)
tapi tak apa la..saya join juga...



cepat-cepat jom join..sebab tarikh tutupnya 1 oktober 2010, 10am [siap ada masa lagi] hehehe....
tentang hadiah..sila cek sendiri okey~

saya nak tag siapa ye??
3- Adwa


sekian...wassalam...


p/s: kepada yang saya tidak tag, sila jangan berkecil hati.. :)
tuan screen minta 3 orang sahaja...saya tulus orangnya...[hahahah tiba-tiba je jadi tulus]

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...