Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 02, 2010

87 - kisah dari dalam library...

Assalamualaikum....
shhhuuutttt...jangan bising-bising..saya ada di dalam library... hahahaah [tak ada kaitan pun dengan orang lain kan?]

mahu membuat tesis... tapi..bila sudah berjumpa dengan en.tenet ni...hahaha..macam-macam benda lain boleh jadi..
mula-mula cek email..bukan satu email...2,3..email. kemudian... blogwalking kat blog sendiri....lawat-lawat kawasan "blog-blog yang saya akan lawat jika ada kelapangan.." tak lapang pun jadi lapang.. hehehe... [yang update je okey..tak kan nak baca entry sama banyak-banyak kalikan?]
kemudian lawat kawasan "sesi beramah mesra" wah...kalau dah ada yang menyapa...apa lagi...tegur la semua...heehehehe...

eh, lama pula di sini sebab gatal-gatal nak post new entry..ahahahaha...

saya ada dua story
[PERTAMA]
pagi tadi..[tak pagi sangat pun hampir jam 12] hehehe. sesudah parking yang sangat jauh ke belakang di [tempat parking la kan?? hahaha] di kampus UTM KL. saya pun menapak la..maklum la..nama pun park jauh ke belakang...terpaksa la menapak ke depan untuk ke library. [lapor kawasan: parking berada di tepi jalan raya. jalan raya ni..luar pagar kampus la ye kawan-kawan.hehehe]. saya nampak en.polis ber'uniform' putih suci, menaiki motor yang besar melalui jalanraya yang di luar pagar kampus tadi tu...hehehe...saya bukan nak cerita tentang baju putih sucinya atau motor besarnya... tetapi saya nampak en.polis tu sedang melihat-lihat handphonenya, seperti membaca mesej yang dihantar oleh isterinya [saya tipu. manalah saya tahu siapa yang menghantar mesej kepadanya]
persoalanya sekarang....dia sedang memberi contoh yang tidak baik....[wallahualam..]

[KEDUA]
semasa berada di depan pc yang sangat cerah masa depan screen ni...tiba-tiba ada seseorang lalu... hmmm...harumannya...mengingatkan saya kepada sesuatu peristiwa.... tapi apa ya? saya tak pasti...upsss...tadi kata ingatkan?? hahahaha...maksudnya...ada sesuatu di dalam memori saya yang berkaitan dengan haruman tu..tapi....entahlah...[wallahualam..]

p/s : maaf la..entry  kali ni kecil saja...supaya orang yang lalu lalang di belakan tak perasan apa yang sedang saya lakukan...supaya kelihatan entry ini pendek sahaja walaupun sudah melebihi 50 patah perkataan..hehehehe

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...