Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 24, 2010

93 - pulang dari kuliah [sabtu- 23 oktober 2010]

Assalamualaikum...


cik Norazlina [atau] Nora tolong ingat this moment okey??
tiada apa yang penting...sekadar mengingati suasana yang jarang di perolehi di KL ^_^


sebelum tu... hari ni birthday lecturer - Dr. Arifah... happy birthday Dr. may Allah bless you... beliau belikan kitaorang cupcake... best..best...
tak percaya tengok ni....[saya pilih yang ni.coklat]


cupcake coklat yang lazat :)
sambung cerita....
keluar dari parking (10.38pm) = sedikit stuck [entah siapa 3 kereta di hadapan yang tak mahu keluar simpang :)] bukan salah mereka...lalu lintas tidak mengizinkan barangkali :)


pekeliling = sedikit crowded [bersimpang siur kenderaan]


BANGSAR = kelihatan lengang. aneh di situ...


LDP = sangat lancar dengan kelajuan 100km/j (^_-) [belajarlah memandu secara perlahan ye cik Norazlina [atau] Nora. seperti "dia".


tiba-tiba..........
....
...
...


siapa la yang masuk smart tag tapi tiada kredit di dalam kad? adoi~                 

SUNWAY = juga tidak banyak kereta... (^_^)v 



PUCHONG =
kenapa banyak kereta ni??? adoi.....
tiba-tiba ada en. bas yang memotong di sebelah kanan... uikss....
saya memandu dalam kelajuan 90-100 km/j tidak dapat mengejar bas tu...
apa maksudnya??  huih~~~


berada di dalam bilik jam 10.50pm


saya makan sepinggan nasi lemak pada jam 11 lebih... adoi~
macam mana berat nak berkurang ni??


cukup di sini...^_^

sila study statistic ye cik Norazlina....esok ada test. GOOK LUCK untuk diri sendiri...


p/s: maaf tak dapat lawat kawan-kawan... tapi saya nampak anda...ceritasekupang, lisagirl, prettynurul (^_-) , su, ponda_malam, cheqppjoy, mama gee dan lain2... salam hujung minggu....
cikgu, saya nampak cikgu juga :)



jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...