Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

96 - sabtu kembali.....

Assalamualaikum.....

Sabtu sudah kembali....lalalala....[ceh, buat-buat happy konon]...
minggu ni ada kuliah lagi....kuliah ganti... tapi mesti kena hadir juga...
hari ni kelas malam...siang nak buat apa?? hihihi [sila siapkan tugasan statistik dan kalkulus cik Norazlina...] Adoi~

tugasan belum siap...macam mana ni....
semalam seorang teman ajak jumpa... bila sudah touching-touching dia datang semula pada saya ^_^.
"kesibukan membutkan sesorang tidak dapat berfikir dengan baik, membuatkan seseorang tak hiraukan sekeliling".

saya tak kira [walaupun kena siapkan tugasan kira-kira] saya mahu keluar jalan-jalan juga... sudah lama tak menonton wayang... nak menonton wayang..yea..yea... nak menonton wayang...[sambil lompat-lompat anak] :)
semoga yang berlaku hari ini indah-indah sahaja.... (^_-)

gambar hiasan... hahahaha
p/s: kepada sesiapa yang singgah di zon Norazlina [atau] Nora, sila tinggalkan jejak anda supaya saya dapat singgah kembali, kalau perlu, mohon share link supaya hari-hari lain dapat singgah lagi ^_*
p/s/s : kalau mahu saya lawat anda selalu, kita sama-sama share link, InsyaAllah..akan di lawat nanti :)

2 comments:

adwafarahin said...

sile jgn bagi adwa jeles nora jgn g tgk waynag yer.buat keje bg siap (hahaha dengki nie)

slmat berkelas ye mlm nie!
=)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hehehehe....
sudah lama tak menonton ni...
nak tunggu habis exam lambat lagi...
so..x kira..nk juga.. hehehe
jom2...[saja nak bagi adwa jeles]

sini hujan lebat...
buat tugasan dulu...naknti tengok wayang...yea..yea...[hahah sungguh nakal kelihatannya]

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...