Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

92 - just update

Assalamualaikum...
entry kali ni betul-betul ringkas saja...
sengaja mahu update blog. 

cerita-cerita kehidupan...lain kali di ceritakan...
cuma hari ni dan beberapa hari sebelum ni...
sibuk
penat
tidur awal
pening
study math
tak cukup masa
tak online pun
sedih
kecewa

gambar yang tiada kaitan dengan enrty ^_-
p/s: tiada pesanan pun rasanya....
p/s/s: thanks kepada blogger yang sudi singgah di zon Norazlina [atau] Nora

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...