Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

90 - sabtu yang indah...


Assalamualaikum

seperti yang di doa.... sabtu saya indah-indah saja... :)
10102010.... tarikh 1010 tak ada apa-apa makna yang istimewa pun dalam hidup saya melainkan tarikh tu birthday bestfriend saya satu ketika dulu...cuma...tarikh tu kelihatan cantik atau mudah diingati atau sedap didengar atau sedap disebut...[*banyak betul atau]....hrumm...kalau kita tak suka atau tak ambil peduli, jangan peduli bila orang lain ambil peduli... (^_-)

sambung cerita hari sabtu...
jom bercerita dengan gambar... [maaf..kualiti gambar kurang :) sebab hanya di ambil dengan menggunakan nokia 6288]

keluar rumah agak lewat dari yang dirancang... :) 10.15am...

NPE [80km/j] 10.23am

memandu agak perlahan kerana tiada apa yang mahu di kejar....
ke library pulang buku...bincang tentang tesis sebelum ke kelas kalkulus pada jam 2pm... [kelas ganti..lecturer statistik bagi cuti]

lecturer yang ala-ala datin ni [maaf prof...saya tidak kutuk...suka dengan cara dan penampilan prof] sibuk bercerita kisahnya ke Australia pada minggu raya [sebab tu dia cancel kelas dan ganti pada hari sabtu ni]..dah banyak bercerita baru mula pengajaran... huh~
dalam keadaan tepu setelah 3 jam di dalam kuliah matematik yang sejuk beku....
cuci mata di tingkat 14... [nak solat asar sebenarnya..]

bilik kuliah di tingkat 14....5.36pm
lepas solat masuk kelas semula... jam 6 sudah habis kelas...  :)
ke tingkat 14 kembali.... sekitar jam 6.30 6.50pm

tidak di sebalik tiang-tiang tingkap..

menanti matahari terbenam :)

nice view

KLCC

KL yang crowded..
sekitar jam 6.55 - 7.11pm matahari mula membenamkan diri.... suasana sangat cantik.. tak tergambar dengan kata-kata... 
lebih cantik dari dalam gambar yang ada di sini.....[kalaulah bawa DSLR.... 8-> ]

it's perfect~!

pantulan cermin... :)



sangat indah... tak tergambar dengan kata-kata...

kalau tengok real lagi teruja... (^_-)

sudah malam...KLCC sudah bercahaya...
KL Tower tak punya banyak lampu seperti KLCC...

siyes Indah~

sangat kagum...
 lepas maghrib....jam 8pm sambung kuliah semula...masih lagi kalkulus... arghhh~~~ pecah kepala....pecah gelas, sudah pening harap rehat [tiada kaitan pantun ini]
masuk kelas...lecturer belum habis cerita keghairahannya ke Australia... :)
siap nak tunjuk gambar... dari petang tadi mencari kalau-kalau ada sesiapa yang membawa laptop. akhirnya sebelah malam dia bertemu dengan pembawa laptop... 
hmmm...apa lagi...habis la dia menayang gambar... [nice~!]
jam 9pm kuliah mula kembali....
mengantuk tahap dewa.... [ini waktu tidur saya jika di rumah....Arghhhh~~~~~~~~] tak sabar menanti jam 10pm....

tapi...lecturer tu sempat bagi kitaorang rasa coklat yang lazat ni...
sesiapa yang terjumpa coklat yang macam ni..silalah beli...sebab sedap...[jangan lupa hantar untuk saya sedikit ^_* ]

sadap...

ini rupa coklatnya....
p/s: maaf kalau ada blog yang saya tak sempat singgah....sila tinggalkan jejak anda..senang-senang saya singgah ya? 

terima kasih 

:: Norazlina [atau] Nora :: 

2 comments:

sanik said...

1. study kt mane tu weh?

2. time to get a cool camera indeed. cam best je amek gamba dari tingkat 14 tuh. hehe..

3. coklat tu mmg sedap, kan?

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

1- saya study kat [space] UTM jalan semarak...kelas di yayasan selangor sebab UTM under construction.sebab tu bangunan tinggi...

2- ye la...kalau saya ada kamera mesti la best [walaupun tak pandai pun nak ambil gmbr mlm...] hehehe...saya tak bawa kamera ke kelas...nanti tak belajar pula... ^_-

3- coklat sangat sedap. sudah rasa ke? saya nak juga.... hehehehe

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...