Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 09, 2010

89 - hari terakhir...

Assalamualaikum...

Syawal sudah melabuhkan tirai....
semoga hari-hari yang kita lalui penuh dengan keberkatan...

raya tahun ni saya tak banyak berkunjung ke rumah kawan-kawan...
hanya ke rumah jiran...ke rumah aunty... dan 2 buah rumah terbuka di sini... ^_^
tahun ni tiada reunion seperti tahun-tahun lepas, bersama kawan-kawan kelas semasa tingkatan 5..
ramai yang sudah berumah tangga dan pulang ke rumah mertua masing-masing... so semakin susah untuk kami berjumpa...

maka...tidak banyak cerita hari raya yang saya punya.. ^_^
hanya di rumah seperti biasa...ke kelas on weekend.
hanya kenangan terindah sahaja yang tinggal.....

keluarga saya.....[family abang ke3 tiada=3orang] 

susah betul nak bergambar bila anak-anak ramai dan perangai pelik-pelik, aneh-aneh...huh~ berpeluh cik cameraman. nasib la hasil kali ni kira baik juga la walaupun ada part yang kena edit. hehehe.

Rasa-rasa macam sudah besar family saya... tapi...macam sikit pula bila dalam gambar...huhuhuhu
hanya tiga orang saja yang tiada [abang + kakak ipar + seorang anak perempuan]
semoga kami semua bahagia...Amin...
semoga raya tahun-tahun akan datang kami dapat berkumpul seperti ini lagi...Amin...

p/s: kepada sesiapa yang sangat pandai ambil gambar... sila beri tunjuk ajar... saya sangat berbesar hati... ^_^

wassalam....

4 comments:

adwafarahin said...

raya da abes kan..=)

smoga kte dpt berjumpa ramadhan ngan raya lagi tahun hadapan..amin

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hrumm... dah habis...

Amin... [utk doa adwa...]

sanik said...

insyaAllah :)

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

masheh...(^_-)
bertambah2 lebar senyum saya mcm ni...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...