Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

94 - saya sangat sedih

Assalamualaikum...


saya sangat sedih...banyak benda mahu difikirkan..pening...pening....
1- exam sudah hampir, 
2- buku baru helaian pertama ditelaah.. ^_^
3- memikirkan sesuatu yang tak sudah-sudah [semoga Norazlina [atau] Nora dijauhi dengan perkara-perkara seperti ini..Amin...


perkara paling sedih dan membuatkan fikiran saya berserabut...
tolong!!!!!!!!!!!!!!! tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siapa boleh bantu....


semalam saya membuat pindahan gambar-gambar dari laptop saya ke laptop baru kakak....
memandangkan laptop yang mempunyai ruang 'otak' hanya 60G, [dibeli 5 tahun lepas okey~]
berbanding kakak mempunyai 500G, saya amatlah berbesar hati untuk pindahkan gambar-gambar yang maha banyak.. dr tahun 2007-2010... uihhh~~ banyaknya... 


setelah dipindahkan separuh...saya buat la pemeriksaan...[bimbang ada yang teringgal..]
tapi malangnya banyak gambar yang tak boleh dibuka..[atau] erti kata lain gambar rosak, damaged, broken,destroyed dan sewaktu dengannya... bila buka folder, ada yang separuh, ada yang langsung tak boleh ditengok gambar...
maka saya sangat sedih...siyes sedey... tak tipuuuuuuuuuuuuuuuu..........sungguh sedih...mana lagi kenangan yang tinggal...sebab gambar-gambar tu semua masih belum dijadikan hardcopy....... tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
saya nak menangis....sungguh...saya tak tipu....


p/s: rakan-rakan yang bijak bestari....mohon memberi sedikit sinar harapan kepada saya....
kalau ada sesiapa yang boleh bantu..mohon 

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...