Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 04, 2010

97 - luangkan masa sebentar untuk rehatkan minda....


Assalamualaikum....

saya sedang Study claculus  tapi letih minda dan mata....
macam sudah lama tidak update blog... [entah ye entah tidak]
hrummm... banyak hari yang sudah lepas nak dicerita ni..hari sabtu, ahad, isnin, selasa, rabu, khamis [seperti latihan mengingat hari pula]
__________________________________________________________________________________
Ahad 2 minggu lepas
pagi yang mendung
[bosan +  nampak awan kelihatan mendung = just snap]
- aku janji -
jawab test2 statistik dengan di halaian terakhir ada aku janji seperti di atas [mungkin ada yang kantoi meniru]
 _________________________________________________________________________________
Sabtu lepas

menonton bersama teman 
 sudah lama tidak menonoton...hampir 3 bulan. cerita terakhir yang di tonton...the backup plan, despicable me. thank to my BFF yang masih sudi menemaniku menonton.
mungkin lepas ni sudah tidak dapat menonton bersama lagi. kerana dia akan menjadi ibu tak lama lagi... (T_T)

"kadang-kadang kita perlu melupakan sesuatu"

NPE


petang terus ke kampus... study di library, malam ada kelas ganti statistik...
[apa la motif gambar-gambar awan ini diambil]
__________________________________________________________________________________
Ahad lepas


pagi

sendirian di jalan raya
pemandangan KL dr surau Yayasan Selangor
dari tingkat 14

pertama kali....
buat pertama kali saya parking di luar basement.jauh pula tu...adoi...
menapak satu hal, melintas jalan satu hal..jauh satu hal...
[lepas ni tidak akan lewat lagi...PASTI!]
__________________________________________________________________________________
Isnin - selasa
1st time
hihihihi....buat pertama kalinya saya isi minyak kereta tepat RM 30... selalu mesti RM30.02, RM30.05... [tiada kaitan dengan hidup sesiapa] jangan tanya kenapa..

Indah
masih belum tahu motifnya...


keluar rumah 
beberapa hari berurusan di luar..
ke bank [urusan kakak]...ke pejabat pos [urusan sendiri.menghantar assignment ke Johor..]

saya suka nombor ni... (^_^)
It's my birthday..

ini nombor sebenarnya... hihihihi

motif?


pulang

_________________________________________________________________________________
Rabu

en.epal
saya tak suka en.epal... tapi hanya itu saja yang ada di dalam peti...terpaksa la makan... 


en.epal setelah satu jam....
Bila nak abis ni?? dalam banyak-banyak buah..kenapa la saya tidak suka en.epal?sebab tak sedap kot.
__________________________________________________________________________________
Khamis....

langit hari ini...
 cantik~!

lagi...

dan lagi....
 p/s untuk rakan-rakan: lakukan apa yang anda mahu... [tiada kaitan dengan entry]

2 comments:

adwafarahin said...

hehe mmg da xde keja la tu amik gamba wan jer
heheh pape pon gud luck k!

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hehehe....kan?? tapi cantik...

thanks for da wish... ^_^
adwa pun sama..good luck~!

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...