Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25, 2010

MERDEKA~!! MERDEKA~!!

Assalamualaikum....

"gumbira rasa di hati...coklat cair di nikmati..choki..choki..saya gemari..lalalala...-berlagu riang (^_-)"
hrum...saya sekadar melahirkan rasa hati...sungguh~ sangat gembira. puas! setelah 3 minggu berhempas pulas...
hmmmmm......[sambil pejam mata. menikmati kepuasan di hati]

semalam [23.11.2010- selasa] tamatlah sudah final exam untuk semesta ini...habis jam 5.30pm. sampai rumah jam 7pm...


-hari ni..merehatkan badan di spa...hrummmm [pejam mata sekali lagi]
3 jam di spa...
- sebelum itu...menyelesaikan beberapa urusan penting termasuk collect surat berdaftardi kaunter serahan, baiki kereta..
- sibukkan diri cari penginapan di cameron highland...[full]

p/s: banyak cerita sepanjang menempuhi alam peperiksaan... tak dapat nak cerita sekarang...
jumpa di entry akan datang...InsyaAllah.....

good night

1 comment:

KizZ said...

Hi..

Sal nuffnang tak jadi tu maybe sebab sekarang ramai blogger dah pkai templete yang baru tu so dia cam kena guna cara lain sikit..

nanti kiz edit sikit entri tu and inform u okay..

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...