Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 07, 2010

99 - study di library...

Assalamualaikum...
Al-kisahnya.....
konon-konon nak la ubah suasana study yang sudah semakin panas di dalam bilik ni....
pagi-pagi lagi dah bangun...nak pergi kampus..study di library...
keluarlah dari rumah walaupun terhegeh-hegeh je...[tidak seperti selalu.kalau ada kelas jalan laju-laju]
jam 9.30am baru keluar rumah...

suasana di NPE
oleh kerana memandu ala-ala sopan, sampai di kampus lebih kurang jam 10.15am.. wah~! parking kosong? [tak pernah dapat macam ni] nak parking lot mana satu ni... muahahaha....
bergegas naik ke library dan cari tempat yang sesuai.. port baik punya sudah di kebas. kenapa dalam banyak-banyak meja, meja saya juga yang mereka duduk? tepuk hidung laju-laju kang. lepas ni nak tulis nama la atas meja tu... huhuhu [dua kali pindah sebab aircond di sini kelihatan seperti sejuk beku...] ^_^ inilah tujuan utama... tapi tak mahu terlalu beku..

tiba-tiba perut lapar...hihihihi... 
cafe tutup? adoi~ nak makan di mana ni?
opsss.... apa yang diharapkan tak mungkin saya dapat hari ini...

keputusan yang spontan dan tepat dan cepat dan..dan..dan...
PULANGGGGGG......
saya pulang jam 1.30pm atas alasan-alasan yang kukuh.
1- lapar
2- makan di rumah
3- saya tak akan dapat apa-apa kepentingan jika saya stay
4- saya akan di susahkan
5- cukup~!!! tak perlu bagi alasan lagi.....

"I'm driving around in my car
I'm driving too fast, I'm driving too far
I'd like to change my point of view"
lalalalala.....

KL - depan IJN
awan lagi....
lagi..lagi awan...
(^_-)

KL

near Pantai Dalam...

                       tak boleh nak kata tidak... bila cantik dimata, ambil saja gambarnya... ^_^
tak percaya? tengok la ni...


awan dah macam gula-gula kapas kelihatannya... kagum~!


 awan yang kelihatan terapung-apung...
seperti dekat dan boleh dicapai. 
hrum..tak tergambar dengan kata-kata..melihat langit bewarna biru... tiba-tiba ada objek putih suci yang terapung-apung...
tidakkah berasa sangat kagum?






 akhirnya sampai di rumah jam 2.30pm....
makan dengan jayanya...
tidak jadi untuk study... hanya menggodam laptop kakak...entah apa yang di ubah settingnya..macam-macam nak di setting...itu memang kerja saya...
macam la hebat sangat.... akhirnya tak study di rumah...

malam buat cubaan nak study... tiba-tiba mengantuk.. sempat juga membuat 5 latihan :)
[latihan: soalan 1 baris, jawapan berbari-baris]
on laptop.... baru tulis tajuk dan 5baris entry, anak-anak sudah memanggil...adoi~
ibaratnya...orang mengantuk disurung bantal... saya membuat keputusan nak take a nap dekat bawah.... akhirnya saya tidur sampai pagi...
hwa...hwa..hwa.... :(( kenapa jadi macam ni??
saya tak suka....saya tak suka....saya tak suka...
bangun pagi dengan keadaan yang tak puas hati... so....habislah moody sepanjang hari hari ni... confirm~!

hari ni akan ke library lagi....
hari ni saya sendirian...lebih tenang barangkali....
semoga saya dapat menggunakan masa hari ini dengan baik. Amin....

p/s: kawan-kawan....teruskan melawat di zon Norazlina  [atau] Nora... tinggalkan jejak anda, tinggalkan pesanan anda, tinggalkan kata-kata semangat anda...
p/s/s: jangan lupa follow blog saya [macam la best sangatkan nak suruh orang follow] tak kisahlah.hehehe...saya akan follow kembali... 
p/s/s/s: share link saya di page anda dan inform saya kembali, InsyaAllah saya juga akan berbuat seperti demikian....wassalam....

terima kasih kepada pembaca-pembaca tegar~!
maaf membuang masa anda...

2 comments:

adwafarahin said...

heheh study kat library?
bagusnye nora hehe

mcm adwa la klu bangun pagi2 nyesal sbb tertido
hahaha

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

hrum...bagus. kalau di rumah banyak halangan... hehehe.... katil menanti sentiasa...

sama la..mcm adwa buat enrty ari tu..
nora baca trs tersenyum sbb sama je...
tapi..kompem nyesal..x sudah nyesal.. tapi, esok buat lagi...
entah la..automatik je mata nak tutup bila buka buku kan? nak buat mcm mn...2 yg cover blk kt library tu.. ^_^

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...