Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 05, 2011

173 - gemilang

Assalamualaikum....

semoga yang bertandang di sini sihat dan ceria...
macam biasa...aktiviti berblog selepas hari isnin adalah update cerita gemilang... ^_^



hrummm....
episod semalam sangat best [macam mana akak boleh update dulu dari saya ni?]


satu: scene Ruhana kantoikan Asma...[hahah poyo sungguh perempuan tu..] terhegeh-hegeh
suka watak Halim...baik...

dua:suka kat mak Umar.. [padan muka Ruhana] hahahaha [gelak jahat]

tiga: suka scene Lah jumpa dengan adik perempuannya...[adik dia sweet ^_^]

empat: kasihan melihat nasib seorang kawan yang terkorban semasa membantu kawannya

nota hati: saya setuju pendapat kak nurin...buat la dua tiga hari seminggu... hahahah [kak, kalau buat tiga kali seminggu..cepat la habis cerita gemilang ni.... ] (T_T) tak nak habis.... tak nak habis...

owh..hampir terlupa..awan weekend lepas nanti saya tunjuk ye?? hahahaha


1 comment:

Cikgu Nurin said...

Owhh..akak menang buat entri yek...ha ha..tq.tolong akak citer bhg yg tertinggal tu...akakmain agak-agak jer...

sedih la...bab kawan Ringgo kena tikam tu..menyayat hati...

Tapi citer ni mmg gemilang..semua watak bagus...kan,kan?

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...