Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 22, 2011

181 - Syukur

Assalamualaikum...

semoga yang singgah di zon Norazlina [atau] Nora sentiasa sihat dan dilindungi Allah..Amin...



Alhamdulillah dengan limpah dan kurnianya, saya masih di beri kesempatan untuk meminjam nikmat hidup di dunia ini pada usia genap 27 tahun..Alhamdulillah Ya Allah...



semoga Allah sentiasa memberikan Nur-Nya kepada Norazlina [atau] Nora
semoga Allah sentiasa memberkati Norazlina [atau] Nora
semoga Allah sentiasa melindungi Norazlina [atau] Nora
semoga Allah sentiasa melimpahkan rezeki-Nya kepada Norazlina [atau] Nora
semoga Allah sentiasa memberi keizinan untuk memenuhi impian Norazlina [atau] Nora
Amin..Amin..Amin...Ya Rabalalamin...



nota hati: tiada hadiah yang terindah melainkan doa-doa dari orang tersayang..Amin...

sudah lama tak berjumpa kawan-kawan.. ^_^
nota hati2 : genap setahun saya menulis blog ini...

8 comments:

Cikgu Nurin said...

Dik..hepi belated besday...akak lama tak bkk blog, esok last paper..Gemilang dah abis, nanti kita tgk JUVANA pulak, macam best, Khabir Bhatia jugak.

Hepi besday sekali lagi ye dik...

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

betul dh tu kak..
belum balated lagi... 22April.. ^_^

owh..JUVANA cerita Khabir bhatia gak ke?
best2...
jom tgk sama2 lagu ye kak? :)
sibuk tesis. next week exam..presentation lagi...
good luck ye kak?

MiZi said...

kak.. eppi beseday.. heh3... sat.. kak baru umur 27 ka.. biar betoi!!! hek3

Sekian Lama Akhirnya Menulis : Senyum

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

mizi...
thanks..
apa maksud ayat tu?
perli akak ye??
hwa..hwa...hwa...nangis... (T_T)

MiZi said...

alalala mana ada perli kak.. jangan nagis tau.. teriyak xpa.. hak3



Perlu sangat : KELIRU

MiZi said...

kak.... nak entry baru.. cepat cepat..

Baru Lagi : Letih

Ini Kisah Tia said...

happy bestday ! hehee

Kashaf Imani Buat Tia Menangis

MiZi said...

ahahahaha akak komen dah ngalahkan entry ni..

Aku Kini : Sendirian

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...