Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

179 - April

Assalamualaikum...

semoga yang singgah di sini sentiasa dilindungiNya..Amin...
baru saya perasan... sekarang sudah pertengahan bulan April...
Subahanallah...
selalunya..saya nantikan April..

tapi atas desakan kesibukan tesis dan latihan-latihan matematik yang berlambak-lambak...
saya telah melupakan April...
bukan tidak perasan... [setiap hari melihat kalendar], cuma tak sempat berfikir..
tiada ruang untuk memikirkannya...

nota hati: saya tidak dapat meraikan April dengan bahagianya sebab exam bermula pada 29 April 2011.. paper terakhir 5 mei 2011..
7 mei 2011 - presentation tesis di JB [jalan-jalan ke JB]
malam ni layan Gemilang ^_^

** siapa tahu..kenapa SingingBox.com tak berfungsi? 



2 comments:

Cikgu Nurin said...

Yea..Gemilang dik...jangan lupa...ada apa dengan April..besdaykah? ulang tahunkah? nak bertunangkah? hi hi hi....

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

yeah...gemilang episod terakhir.

haha...bertunang lambat lagi...[calon pun belum ada] (*_*)

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...