Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

184 - sayang mama....

Assalamualaikum...
chomel tak objek ni...entah di mana saya rembat. hahahah.
semoga yang singgah di sini sihat2 sentiasa..amin..
isshhh~ Cik Norazlina ni..kata cuti..tapi nak update malas. saya sedang menikmati cuti sambil menonton kesemua cerita yang ada dalam TV... hahaha..macamlah selama ni tak menonton kan??
oleh kerana saya jarang update, saya hadiahkan anda objek chomel ni  ^_*
dan...

jom sambung cerita sebenar. entry ni saya tulis satu hari selepas 24 mei. tapi tak post sebab tak sempat...


24 Mei yang lalu adalah hari ulang tahun kelahiran mama tercinta...Alhamdulillah...
pada usia beliau mencecah 61 tahun..beliau masih lagi diberi kesempatan untuk melihat anak-anak membesar..
dan lebih bertuah bagi Cikpuan Norazlina [atau] Nora kerana pada usia 27 tahun saya masih ada seorang ibu yang sangat saya sayangi...semoga Allah berkenankan meminjamkan ibu tercinta lebih lama kepada saya... Amin...


semoga saya diberi kesempatan untuk menyenangkan hidup ibu saya sepanjang hayatnya..Amin...




saya belum beli hadiah lagi...
tahun ni saya tak tahu nak bagi hadiah apa kepada beliau.
kawan-kawan ada idea? jom kongsi dengan saya....

nota hati: semoga saya diberi kesempatan itu..Amin...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...