Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

187 - kisah minggu lepas

Assalamualaikum...













senyuman penutup hari sebelum tidur...
senyum selalu agar kita sentiasa diberkati..Amin...

baru saya teringat...dari sebelum movie Nur Kasih keluar saya sudah beria-ia nak tengok...
ajak kakak dengan penuh bersemangat...
bila dah keluar..ajak kakak...asyik tak jadi je..sebab anak-anak ramai...aduhh~
Rabu lepas walk in sahaja ke panggung... sampai jam 9pm
movie kebanyakannya start jam 9pm, 9.15pm, 9.30pm dan 12am [semua frame cerita]

niat utama nak layan 'Fast and furious 5' -ikut rancangan adik lelaki saya.
malangnya tiket selling fast dan dengan beratur yang panjang yang hanya ada 15 minit..memang tak sempat.

'Nur kasih' tak dapat tengok sebab dia tak nak layan Nur kasih... [ditambah dengan tiket tak ada..saya lega. kalau tak nak nangis gak]

akhirnya layan la 'kongsi'
ceritanya kelakar la...best la..tak nak komen banyak...
setelah sekian lama tak tengok movie...dapat gak duduk atas kerusi empuk dan bertemankan skrin besar minggu lepas... sambil menikmati pop corn.  ^_^

Jumaat...
dapat panggilan dari lecturer. wah...maha terkejut...
beliau menjemput saya menghadiri kelas pada hari sabtu...
grrrr....[idea nabil] saya masih dalam mood bercuti kerana dalam jadual kelas saya tidak terlibat minggu ni..
tiba-tiba ada penambahan...
sedikit kecewa...
kelas jam 2pm

jam 11 di NPE

pulang..
KL jem



nota hati: minggu depan sudah mula kelas seperti di dalam jadual...
kelas sabtu meninggalkan banyak kerja dan tugasan yang perlu di sediakan...

buat pengetahuan anda semua...bila universiti bersenang lenang cuti sem..kami student part time ada kelas sem pendek..maka tidak dapatlah berfoya-foya..
minggu depan lepas kelas...pulang kampung... yea..~!!!

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...