Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 04, 2012

10 - selesai semuanya..


Assalamualaikum...
salam singgah.. [ada lagi ke yang menyinggah.. ^_^ ]

senyum sikit...
Semoga kita sentiasa dilindungi Allah.. amin..

tahun 2012 ni..lembab betul update entry..
malas ke? tak kot~
sibuk sangat ke? sikit la..
apa2 pun, walaupun hari2 ada di depan lappy..still tak tergerak untuk buat entry.. selalu ingatkan diri supaya update blog setiap hari.. pernah sepanjang malam, saya hanya duduk dalam gelap, sambil baca entry lama saya.. hahaha..poyo je kan?
apa-apa je la.. yang pasti..pantas masa berlalu... saya mengimbau apa yang berlaku melalui entry yang lepas...

Alhamdulillah...
saya menjalani kehidupan yang agak tenang disamping ibu tercinta..
setelah benar-benar grade, saya cuba melapangkan fikiran..tak perlu fikir tentang kuliah, assignment, latihan matematik...lesson plan untuk praktikal..
tapi.... saya rindukan library..bilik kuliah...kuliah waktu malam..kawan-kawan..cafe. heeee :D

tercapai akhirnya...

hari saya dipenuhi dengan cerita korea ;)

city hunter,
the great doctor [sangat suka kat budak lee min ho ni]
to the beautiful you [baru habis khamis lalu]
miss ahjuma [dah habis]
bride of the sun [dah habis]
bravo my life [dah habis]
my daughter, the flower
my ex and my neighbour
pure pumpkin flower
glass castle [dah habis]
you don't know women [dah habis]
my bless mom [dah habis]
fashion king
yes captain...[ulangan dah habis]
roof top prince [ulangan]
running man [sangat kelakar]
strong hear [sangat strong]

kenapa banyak dah habis ni??
hahaha..saya tidak akan berganjak dari tv sehinggah habis..
orang-orang di sekeliling, tak perlu panggil saya @ ganggu saya... ^_*

p/s: lain kali la sambung...mengantuk la pula...
saya cuba upload gambar. tapi gagal..saya give up :p


No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...