Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 25, 2012

Menangis sepanjang malam...

Assalamualikum...

senyum penutup hari...
belum nak tidur lagi...
semoga hari ini penuh dengan keberkatan...

mengenangkan nasib si putih dan si belang, membuatkan air mata mahu menitis sepanjang malam..
walaupun diseka, tetap juga mengalir..

Apakah kesudahan nasib mereka?
tidakkah baik-baik sahaja sehingga akhirnya?
tiada jalan lainkah?

luluh rasa hati... kecewa dengan keadaan sekeliling.

Anda yang jaga ke?
anda yang bagi makan ke?
anda yang cuci dan mandikan ke?
anda yang mengeluarkan perbelanjaan ke?

tidak, tidak,  tidak....

semuanya tidak...

nota hati: saya sayangkannya kerana sudah lama saya membela mereka...
sudah banyak yang saya belanjakan untuk mereka..
sudah beberapa kali saya membawanya ke veterinar..


No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...