Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 15, 2012

13 - dua soalan

Assalamualaikum...
salam maal hijrah...
muharran 1434

semoga tahun yang baru lebih baik dari tahun sebelumnya..
biar setinggi mana impian dan harapan kita.. jangan sesekali lupa agar merendahkan diri sujud kepada-Nya.

salam singgah..dan salam senyum untuk semua blogger...
ada yang main auto blog walking ke ye? saya sungguh-sungguh tak faham konsep ber blog sekarang ni..[abaikan]


to the point..
dua soalan

pertama...
macam mana seorang ibu mengelakkan diri dari tidak membezakan kasih sayang terhadap anak-anak mereka?

kedua...
macam mana seorang suami atau isteri dapat menerima setiap kelemahan dan keburukan mereka?

setiap kali memikirkan soalan tentang perkahwinan... dua soalan ni selalu timbul..
jadi, saya tiada jawapan untuk dua soalan ni... ^_^



utusan : kepada blog2 yang saya lawat tapi saya tak jumpa tempat nak tinggalkan jejak..maaf la ya?
           :kepada yang tinggal link blog di sini...maaf, nanti saya lawat anda ya?
           :no 174 > wanie blog awak saya tak dapat lawat. [server not found]
           : saya berblog untuk diri sendiri.. jadi, terima kasih kerana singgah dan baca.. u are allow to     comment.. jika tak suka, sila beredar dengan pantas. [jangan tinggal @ bawa sebarang dosa ;) ]

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...