Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 18, 2010

45 - menghabiskan masa cuti

Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku di antara cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekadar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

reff:
Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggalkan cinta
Ketika ku bersujud

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan


bangun pagi....terasa blur... huhhu...
sebab sebelum tidur, mau menonton slumdog millionaire...
tapi, tertidur tanpa sedarkan diri... tiba-tiba terasa sakkit seluruh tengkuk... rupa2 nya tidur duduk menyandar di dinding...

tah bila menyusup di atas katil... huhuhu...

ke bentong ambil kereta wira...
mandi sungai di lentang... [best2..air + cuaca + sekitar] semua best...
kul 4 sampai KL... ke shah Alam ambil teh...sampai rumah, rest...

malam jam 11 ke i-city...
sangat cantik dengan neon2 yang tesergam...tapi tak puas hati sebab saya tak berjaya memanfaatkan kecanggihan DSLR... bila nak belajar ni...

ngantukkkkkkkkkk.....
bye semua...daaa.....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...