Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

47 - cerita kisah round KL seharian...

Sepi
by Yuni Shara

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri
Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

bermula dari sebuah hati yang memberontak....

saya mahu keluar...saya mahu jalan-jalan...saya mahu ketenangan....
saya rindu saat itu...seperti tak mungkin saya miliki kembali saat seperti itu...
masa dah berlalu... kehidupan dah berubah..saya mesti terima kenyataan....

saya berjanji dengan seseorang... tapi dia lupa... saya sedey...terasa sehingga kelubuk hati yang paling dalam...saya pendam...kepada siapa harus saya ceritakan?? saya tak punya sesiapa... atau tepat lagi..kenapa nak bebankan orang lain dengan masalah remeh temeh kita?? saya tak suka berkongsi dengan ramai orang...entah la~~

plan bertukar kepada yang lain...
berfikir2 untuk memenuhi cuti yang hampir tamat....
saya mahu jalan-jalan... tengok benda-benda pelik...saya mahu tengok wayang..dah lama tak menonton...
tapi saya tak ada teman....

"Ya Allah.. beri aku ketabahan... "

saya mencari-cari kawan untuk di ajak teman...
ceh~!! macam la ramai sangat kawan sayakan?? sumpah tak ramai kawan saya...
saya hanya ada beberapa rakan sekolah yang amat jarang sekali contact, beberapa rakan kolej yang masih contact..saya ada seorang rakan U yang rapat... yang lain-lain?? saya tak ada....sadis sungguh kehidupan ini..

saya tak ajak sesiapa..kecuali seorang teman...sebab katanya..bila-bila nak g jalan-jalan kat mana-mana, ajak la dia...
saya pun dengan segan silu menghantar message mengajak dia pusing KL...
dia cakap tak nak...penat, nak rehat di rumah...
luluh hati saya...bukan kerana dia tak mahu..tapi kerana saya tak punya ramai teman. masa tu saya berkira-kira, sungguh malang menjadi seorang Norazlina [atau] Nora... ampuni kekhilafan saya Ya Allah....

saya berkira-kira aktiviti yang saya akan buat dari pagi sampai petang... satu-satunya cara..tengok movie sampai lebam..mampukah saya?? sendirian???

sambungan beberapa message, membuatkan sang sahabat menukar kehendak hati untuk mengekoriku...
wah~~ best..best..saya ada teman...

saya janji jam 9 di KLCC...tapi saya lambat...sebeb naik train...[jem, lampu isyarat ketapi rosak..]
dia lagi lambat...10.40 baru dia sampai..aduh....beli roti boy, terus ke perhentian bus... nasib kami baik, sampai atas bus dah menunggu, pusing KL yang dah biasa tengok,dah lali....jadi tak best...
kami turun di perhentian ke 13 lake garden..jam 12.30 kot... tujuan utama nak amik gambar...nak mahir amik gambar..uhhuhu...

best~~ best~~ kami jalan sampai penat... 3.30 pm baru cari bas semula...

saya ngantuk..mahu tidur...
selamat malam...

1 comment:

Anonymous said...

It is also possible Abercrombie and Fitch today to create your Abercrombie own custom polo shirts Abercrombie Sale wherein you can have your Cheap Abercrombie own logo embroidered Abercrombie outlet on the front of the shirt. abercrombie Jeans These custom polos are ideal for companies that are hosting an event of some kind. Abercrombie Pants They are also great to give away as promotional Abercrombie Tees items to company personnel for work well done. Clubs of all types take advantage of
Abercrombie Shorts custom polo shirts as do sports teams who wish to have all members Abercrombie Sweaters dressed the same when traveling together. Customized shirts are also great to use as staff clothing or uniforms for pubs, restaurants, hotels and a wide variety of other types of businesses.One of the most popular companies in business today that offers the custom polo shirts is LEADapparel. This online retailer offers custom embroidery services on orders of twelve or more shirts. The embroidery done is perfect and of the highest quality. Orders are processed quickly and shipped out within just a few days.

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...