Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

52 - rasa hati

Assalamualaikum....

serasa saya..., saya seperti tidak memerlukan rasa hati yang satu ini....
YA! saya tidak mahu...amat teruk keadaannya....

Sandaran Hati
by Letto

yakinkah ku berdiri
diam tak tanpa tepi
bolehkah aku
mendengarmu

terkubur dalam emosi
dan tak bisa bersembunyi
aku dan nafasku
merindukanmu

terpuruk ku di sini
dalam dunia yang sepi
dan ku tahu pasti
kau menemani
dalam hidupku
kesendirianku

teringat ku teringat
pada janjimu ku terikat
hanya sekejapku berdiri
kulakukan sepenuh hati
peduliku peduli

siang dan malam yang berganti
sedihku ini tak ada arti
jika kaulah sandatan hati
kaulah sandaran hati
sandaran hati

inikah yang kau mau
benarkah ini jalanmu
hanyalah engkau yang ku tuju
pegang erat tanganku
bimbing langkah kakiku
aku hilang arah
tanpa hadirmu
dalam gelapnya
malam hariku

kalau rasa hati ini, tak boleh dikongsikan bersama yang lain...buat apa rasa ini membelenggu di dalam diri?? sungguh! saya tidak suka... amat sukar untuk di tepuhi walaupun hanya sesekali je ia datang...

Suara (Ku Berharap)
by Hijau Daun

Lirik Suara (ku Berharap) - Hijau Daun

Disini aku masih sendiri
Merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
Di tempat ini aku bertahan

*
Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Kalau ku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu Aku menunggu

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku ada dihatinya
Aku di sini menunggunya
Masih berharap di dalam hatinya

Back to *
Suara dengarkanlah aku

kebelakangan ni... macam-macam yang terlintas di hard disk fikiran aku ni... tak abis-abis...

hrummm....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...