Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 24, 2010

49 - tersentuh rasa hati...

Assalamualaikum.....

hrmmm... time ni...saya sedang menonton COFFEE-MATE® - Nota Cinta
tiba2 sedey...emil la ni...post kat wall..layan citer ni.. huhuhu poyo lak dak emil ni..kata kering sangat... huhuhu [manusia.... boleh berubah bila-bila masa saja... masa yang menentukan segala-galanya....


kalau rajin, click url tu..boleh la menonton...

ni pulak sambungannya...

"ada kala kita perlu berpatah balik di mana ianya bermula...
melihat bagaimana ia boleh disemarakkan...
kerana setiap peluang memberikan kemungkinan...
namun kadang-kadang, ia memerlukan lebih dari itu...."



"Cinta itu sentiasa ada, cuma kita kena menyemarakkannya"

" i'm nothing without you..."


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...