Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 01, 2011

136 - tenang je...

Assalamualaikum....

semoga semua bloger yang singgah di sini sihat-sihat dan dilindungiNya selalu....
saya sudah selamat tiba di kampung jam 8pm malam tadi...
jauh betul perjalanan kali ni...


nak keluar puchong saja dari jam 10am keluar rumah, jam 2.30pm baru selesai semua urusan...
ke UPM, ke kaunter serahan pos, ke bank,breakfast McD hanya di dalam kereta...


hari ni rasa nyaman...
saya rasa..kita juga berkongsi matahari yang sama hari ni... betul tak? betul-betul panas terik kat luar...
rasa cergas sikit hari ni...


kalau tak, dengan cuaca yang lembab, lemau semua orang...


dan...yang lebih penting, berguna juga maxis Broadband ni kali ni...
line boleh tahan la... selagi masih mampu menggerakkan internet ni...
tiada gangguan oleh anak-anak sebab mereka asyik dengan PS2 mereka... [nasib bawa PS2 balik kampung]


malam tadi..walaupun penat sempat layan GEMILANG
semalam tak sedih sangat... tapi garapan Khabir Bakhtia mesti lain...


ok lah lepas ni nak keluar jalan2 ke bandar...
bandar mana tak tahu lagi...


jom register streamyx wireless....
hehehehe.....


nak tukar p/s kepada MW [my wish]
MW: streamyx wireless supaya lepas ni bila pulang ke kampung, semua orang boleh online... hahaha...
bayar saja pada saya... hihihih...[ bisness dengan family sendiri la cm ni... bagus tak?]
MW: panas akan berpanjangan sepanjang saya di sini...
MW: semua blogger yang singgah sihat dan bahagia....

4 comments:

Cikgu Nurin said...

Nora...akak da dapat gift tu...aalllaaa tima kasih laaa...susah susahh jeee...comeeellll sangat...nanti akak buat entri yek....malam ni penat, td keluar...

KUREKURE COMEL said...

streamyx bagus...like2...hehehe

NuSaNa NoSa 91 said...

yezza~ cuti dh abes la kak nora.. sedeyyyyyy~~ T__T

Adam said...

Sini panas bahang. X lemau la.:P

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...