Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

142 - teringin

Assalamualaikum....

semoga pengunjung yang masih belum tidur ketika ini segar dan ceria. Amin...
jam: 2.23am
saya sudah mengantuk sebenarnya..tapi nak up juga... ^_^

sungguh pantas masa berlalu... rasa seperti semalam baru melalui Isnin... tapi hakikatnya hari ini sudah masuk hari Khamis...
sebenarnya lupa nak review cerita gemilang...Isnin lepas..saya tak lewat macam Isnin sebelum ni..yey~! ^_^
macam biasa tiada siapa yang teman saya melayan cerita ni...menonton sorang-sorang je la...
pengorbanan~ semua orang perlu berkorban [titik]

oklah. tak nak cerita pasal drama gemilang lagi dah...
cerita pasal teringin... petang tadi tengok sinetron Indonesia..[kakak cakap, 'tak habis-habis tengok cerita Indon] hahahah... kata pelakon kacak yang berlakon... kenalah tengok... wek~! sudah-sudah la cik Norazlina oi~
tak ada kaitan pun antara pelakon kacak dengan teringin saya tu... bukan saya teringinkan pelakon kacak tu...tapi bila tengok mereka makan buah-buahan sambil colek garam... slruuupppp~ kecur air liur. macam best je.. hahaha..
itu saja yang mempengaruhi saya hari ni... kui~kui~kui~ [gelak sendiri]
dengan muka yang agak (T_T) terbayang tiada pula buah mempelam di dalam peti..[hanya buah mempelam saja yang enak di buat colek garam (^_-)]
opsss... teringat ada buah epal di dalam peti...erk~ [kata tak makan epal?] :p
haahaha... keinginan hati dapat mengatasi segala-galanya... wah~ ada epal hijau la...[itulah dinamakan rezeki] *ting*(^_-).

kupas-kupas,3 biji epal merah untuk anak-anak [pasti mereka akan mengganggu gugat saya nanti] 2 biji epal hijau bersama sedikit garam yang ditabur di atas en.epal yang sudah dikupas dan dipotong. di letak dalam piring yang berasingan. hehehe ^_^ bijak tak? mesti la bijakkan?
yummy~ sedap...sedap...
hasilnya??

aik~?? makan epal ke..makan bunga pinggan ni?
hahaha...sudah habis la..
2 biji epal kecil berjaya saya habiskan
 sambil di cicah dengan garam *ting* ting* ^_^
mw: kalau korang teringin juga, cubalah... ^_^
jom tidur kawan-kawan...
wassalam...
good nite...sleep tight...sweet dream...*ting*  (^_*)

1 comment:

Cikgu Nurin said...

Nora..akak pun tgk Gemilang...

makan epal ijau ngan garam...eemmhhh syukeeee...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...