Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

144 - hari study sedunia...

Assalamualaikum....

selamat pagi semua... mesti ramai yang belum bangun waktu-waktu macam ni..
semoga yang singgah di sini sihat dan ceria selalu... Amin...

kalau kerja rumah belum siap...sila siapkan dulu..[wink*] hehehe...nanti ada pula yang bising-bisingkan hujung-hujung minggu ni.. ^_^

saya akan ke kampus sebentar lagi...
cerita tentang semalam... sebab hari ni baru bermula...
semalam ke kampus...saya lewat dari masa berjanji...[kenapalah dengan saya ni..]
saya keluar jam 10.00am.. sepatutnya sampai jam 10.00am... [geleng kepala sekarang~]
cuaca sangat baik...kita pasti berkongsi matahari yang sama semalam...

NPE
pertama kali hari sabtu saya lihat banyak kereta di NPE :)
sampai terus study...
study tak ingat punya... pening... pening...
mungkin dua tahun lagi saya tak tahu apa yang saya buat banyak-banyak semalam...
jom kita ringkaskan cerita dengan gambar yang telah di ringkaskan ^_^
membuat cayley table
pening~
sudah penat study, saya pergi jalan-jalan
lokasi: tasek titiwangsa
cuaca: Alhamdulillah...panas [ tapi sangat terik sebenarnya]
semoga kakak saya tiada di sini [di blog ini sekarang ini~] nanti dia akan cakap...'ooo semalam ko tak pergi kelas? ko pergi lepak kat titiwangsa?' mampus~ kantoi!
sebenarnya semalam tiada kelas.. ke kampus untuk siapkan assignment je...
jom sambung~
menghadap matahari
duduk di bawah pokok..tapi terasa bahang panasnya...
pulang....
singgah giant untuk ke en.guardian untuk membeli belah toiletries yang sudah hampir habis...
lari bajet...
betul-betul pulang...
penat..tidur jam 9pm [wink*] ^_-

mw: saya akan singgah ke blog anda bila saya pulang nanti...semoga saya tidak kepenatan dan tidur awal..[ting*]
mw: terima kasih kepada yang singgah dan komen...saya korang [wink*]
mw: kepada kakakku... jangan baca apa-apa...sibuk je...

2 comments:

Cikgu Nurin said...

Wahhhh....sibuknye dier.....

*semalam akak pakai shawl, pin kat kepala guna yg Nora kasi...ramai tanya dapat kat mana?, akak gtau adik blogger kasi..,ramai puji cantik...tq lagi..*

*sedap lagu ni...*

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

salam kak, heheheh..
macam sibuk sangatkan? lebih kurang la...
tapi sempat juga jalan-jalan...

akak dah pakai brooch tu...share la gambar.. hehehe...
brooch tu boleh dapatkan di blog http://krafaina.blogspot.com/
try la tengok kat sana..ajak kawan-kawan tengok..
wah...promote pulak...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...