Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 23, 2011

147 - tiada yang lain...

Assalamualaikum...

semoga yang singgah di zon ini sihat dan sentiasa dirahmati-Nya...Amin...
hari ini
23 february 2011 
happy birthday to you my lil' brother~
hari ini..ulang tahun kelahiran adik lelaki saya...
tadi sudah wish through message. entah sudah tidur ke belum dia..
luv u lah~
hrummm... tak tahu nak bagi hadiah apa untuk dia tahun ni...
bajet pun kurang...
ingat nak bagi perfume @ gitar baru...
ajak kakak kongsilah... tapi kesian pula kat dia dapat satu hadiah je...
hep~! selalunya memang dia dapat satu hadiah je what? saya la yang rajin bagi...baik kan saya? baik kan?
uarghh... perasan lagi cik Norazlina ni...
yea la...dia saja adik yang saya ada untuk diharapkan... mana ada yang lain lagi...
sekali sekala bagi la award sikitkan kat dia...lagipun dia sudah jaga ma kan??
excited meng'google picture [hahaha]
hrumm....ada masa lagi kalau nak kumpul duit...
mungkin minggu depan baru dia datang sini...
[doa-doa] "Ya Allah...murahkanlah rezeki cik Norazlina [atau] Nora untuk beli hadiah untuk adiknya..Amin..."
yang ni nampak special sikit...
saya teringin nak buat macam ni kat dia...
hahahaha... bilalah hajat tu kesampaian..
nak kena marah dengan ma ke cik nora oi...
"jangan membazir!" kata ma.. ^_*
cukuplah tu...tak habis pula nanti...
jom ramai-ramai tiup lilin yang banyak untuk adik saya...
en. google lagi.. ^_^

Doa saya
  • Semoga dia sentiasa diberi kesihatan yang baik (amin)
  • Semoga dia sentiasa dimurahkan rezeki (amin)
  • Semoga dia sentiasa menjadi dewasa (amin)
  • Semoga dia menjadi anak yang soleh dan bertanggungjawab (amin)
  • Semoga dia sentiasa bahagia (amin)
  • saya sayang dia selamanya... 
mw: boleh bagi cadangan hadiah apa yang boleh saya bagi pada adik saya?

2 comments:

Cikgu Nurin said...

Tolong doakan dia jugak...Amin...
*berlari-lari ke blog Nora ni....*

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

waaa.... mengah tak kak??
hehehe...terima kasih...sudi doakan..Amin...
terima kasih sudi berlari-lari di sini..

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...