Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

143 - penantian...

Assalamualaikum...

semoga pembaca yang sedang membaca coretan ini sentiasa dilindungi Allah..Amin...
hari ni... banyak perkara dalam perancangan...

dari pagi sibuk di rumah, menjelang tengah hari ambil anak buah yang demam...terus bawa ke klinik..
Jom layan gambar...


kepala ayam... angah bersama + 2 orang body gud
hampir setengah jam..pulang..
petang ke TM point untuk register wireless streamyx untuk rumah ma.

parking full...3 kali pusing masih full... kakak turun dulu...kali ke-5 pusing baru dapat parking.
dari jam 3.15pm... no yang dapat 2106. pada masa tu ni 2078. setelah dua jam menunggu dan saya hampir giveup. nombor bergerak pantas. mungkin kerana terpaksa menunggu terlalu lama membuatkan mereka pulang...
sudah tiada kerja..
bila depan kamera..
sudah merengek kedua-dua mereka minta pulang...
tiada kerja + bosan
Alhamdulillah...semuanya lancar... tak sia-sia menunggu lama...
berita port yang ada membuatkan saya bernafas lega.. tak perlu menunggu port.
ternyata, pekerja TM point mentakab tidak membuat kerja mereka.. jangankan meletakkan kami dalam waiting list bayangan nama kami register pun tiada langsung. ke mana perginya borang pendaftaran tu? buat bungkus nasi lemak ke?  mereka makan gaji buta ke?
'ya Allah..ampunkan dosa-dosaku ini'

malam pula... yang demam minta makan bubur nasi...
saya perlu ke kedai...
nak tau saya nampak apa?
eh... bukan hantu kak limah balik rumah... bukan....
saya nampak ni... jom layan gambar lagi...


saya nampak bulan...
sangat cantik [saya teruja]

sangat cantik..
mw: semoga saya dapat lagi melihat bulan yang cantik...

6 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

keen plak suka tengok bintang, kak nora.. ^_^

KUREKURE COMEL said...

alamak...sekeh or tm point tu...huhuhu....

Cikgu Nurin said...

Akak paling suka bulan purnama penuh..tetiapbulan tunggu...semalam sgt cantik...besar lagi..

Hamizi Azizan said...

alaaahhaaaaiii!!! kiutnya dak dak niii

http://www.contengcorner.com/2011/02/kepenatan.html

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

keen: akak suka tengok bulan dan bintang... ^_^ akak rasa..duduk sini jarang dapat tengok bintang. kat KL tak ada bintang kot... huuhuhu

kurekure comel: tu la..rasa nak buat macam tu juga..tapi bimbang, semua yang menunggu buat perkara yang sama... hahaha

- Cik Norazlina [@tau] Nora - said...

cikgu nurin: a'ah kak...bulan purnama sangat cantik...saya pun suka ^_^

mizi: hehehe..si kembar ni memang macam ni... ke mana saya pergi mahu ikut... tapi kalau dah lama macam hari tu...sampai 2jam...mereka bosan :)


thanks sudi singgah sini ye kawan-kawan...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...