Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 15, 2010

24 - mencari keperluan kraft...

Assalamualaikum...

wah...penatnya berjalan hari ini...seawal pagi menaiki tren ke masjid jamek...
jalan-jalan mencari barangan yang boleh di buat kraft...
tujuan sebenar saya ialah ingin mencari plastik...adui hai... susah betul nak cari plastik untuk nak masukkan bookmark..serata kedai saya jelajah... tiada yang menjualnya... kata mal [teman saya] inilah dugaan dan pengorbanan untuk menjadi ahli perniagaan...
huh~!! sukar juga ya??

sakit seluruh kaki... panat + lenguh...tapi..jalan punya pasal... tak dihiraukan kesakitan itu...
semoga menjelang malam...kaki dapat direhatkan sepenuhnya... :) terima kasih Allah mengurniakan saya sepasang kaki dan kekuatan untuk memenuhi kehendak hati...
semoga saya berjaya juga dengan permulaan dalam bidang kraft tangan ini...
semoga minat saya terhadap bidang kraf 'mengait' ini dapat digunakan sebaiknya dan bermanfaat kepada semua yang berminat dengan kraft-kraft yang cantik ini...

huh...separuh hari berjalan tak juga di temukan dengan plastik yang di kehendaki...
aduhh... [bukan mengeluh apa...] kepenatan tidak berbaloi.. tapi mengingatkan kepada pengorbanan...[bersusah-susah dahulu] saya tak putus asa...

sudah pulang dari KL pun sempat lagi saya singgah di merata kedai menjual bunga dan peralatan pengantin berhampiran rumah...tak ada juga...

cerita ini akan bersambung... hahahaha

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...