Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 27, 2010

33, 34,35 - isnin selasa dan rabu yang sibuk...

Assalamualaikum...

ternyata kesibukan menghambat diri.... tapi syukur Alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan..

hari ahad, saya menyiapkan 9 sampel handmade kad,

Isnin di bawa ke sekolah...sambutan menggalakkan... Amin...
bermula la kesibukan yang teramat kerana tempahan mesti siap sebelum hari khamis...
100 lebih tempahan dalam masa 2hari??? argh.... tak cukup tidur....
tak tau nak mula macam mana... [lambat la jadinya]
malam keluar untuk membeli kertas... penat semestinya...huh..kerja-kerja tak dapat dijalankan dengan pantas... ketiduran sebelum kad siap...

Selasa...masih sibuk dengan kad yang berlambak-lambak.... kad belum siap...
hanya beberapa puluh saja yang siap... tak boleh la bawa lagi...
malam berusaha segiginya untuk membuat sepantas maksimum..
masih sangat bertungkus lumus....[saya tidak tidur sepanjang malam...sungguh~! tak tipu]
setelah jam 5.30am [hari rabu dah?], kad saya masih belum siap...saya perlukan sedikit rehat untuk drive ke shah alam... tidakkkk.... 5.30 am saya mandi..seusai mandi...beru berniat nak tidur, azan berkumandang... wah..dah pagi... waktu orang bangun untuk bekerja...saya? baru mahu tidur??
pengorbanan...pengorbanan.... orang kata bersusah-susah dahulu..bersenang-senang kemudaian.. Alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan..[semuanya perlu usaha...]

lepas subuh, saya kembali ke katil... 6.30 am dah bangun... mak ai...bepinar-pinar mata...
tapi saya harus gagah..huhuhu... mengingatkan tentang perngorbanan yang perlu dibayar..untuk kesenangan di masa hadapan....

jam 12.30pm, kad masih belum siap... ada beberapa final touching yang perlu di siapkan...[menulis, membungkus]

jam 1.50pm, semua tempahan berjaya di siapkan....
hasilnya?? Alhamdulillah... walaupun masih ada yang bersisa....

Rabu malam... saya tidur selepas Isyak... tidak sedarkan diri... [teruk sungguh keadaannya..]

till next entry... wassalam...

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...