Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 22, 2010

30- berjaya

Assalamualaikum...

saya terlambat menulis hari ni... [hampir terlupa..]
tadi saya tidur selepas isyak... sedar-sedar dak jam 10.20pm hasil ketukan di pintu bilik serta alarm hp[ tu pun hasil dari alarm hp yang dah dua kali di snooze... hahaha...] sungguh teruk...
kene gerak ambil abang ipar kerja part time.

hari ni macam biasa seawal pagi dah bangun... ke shah alam... dan melakukan rutin harian seperti biasa... mem'busy' kan diri di rumah,...

siap 4 kuntum bunga untuk projek seterusnya...
sepanjang cuti ni..saya masih belum dapat mengatur kehidupan supaya lebih teratur..pasti ada saja yang bikin lari jadual harian saya...susah betulkan...

saya tak buat lagi assignment yang dirancang [ lesson plan & PSM]
saya tak mula lagi menulis...
saya tak mula lagi memilih gambar-gambar untuk diedit dan dihantar untuk dijadikan hard copy...[terlalu banyak gambar yg belum di printout. sejak dari awal 2008... banyak gila gambar... tambah-tambah pulak lepas beli DSLR... lagi la belambak gambar yang di rakamkan...
adui aii... banyak betul yang saya belum sentuh...
sibuk dengan kraf sehingga tak sempat nak melakukan tugas-tugas lain..macam mana nak bahagikan masa ye??

eh, dah jam 1.46am? saya perlu tidur sekarang..esok akan bermula segala tugas yang dipandang sepi tu....
lesson plan...PSM... nantikan perbincangan saya esok...
oh kalkulus.... [hampir terlupa]

sekian...
salam membaca....


No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...