Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

27 - masih dalam kenangan....

Assalamualaikum....

hrummm... apa lagi yang nak di kenangkan? biar saja yang indah-indah jika hendak dikenang...
tak perlu kenang sesuatu yang pahit... walaupun yang pastinya, pahit itu termasuk dalam asam garam kehidupan....

yang saya gumbira..saya sudah mula dengan aktiviti kraf yang baru... ^_^
sarung bantal kecil, berbunga-bunga... [bunyi macam indah..]
ini bermakna saya masih lagi dan akan sentiasa dikelilingi oleh bunga-bunga yang indah...
[saya suka..saya suka.. kata memei dalam versi Upin dan Ipin..] huhuhu

hari ni... rancangan menghantar mesin jahit untuk di service tidak berjaya... aduh..tensen-tensen...
terdapat beberapa problem yang melanda rumah.... " beriap diri lebih baik"


" ALLAH tak kan menguji umatnya di luar kemampuan masing-masing]"
sekian....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...