Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

108 - entry untuk lelaki

Assalamualaikum...

semoga anda masih tak bosan berada di sini.. ^_^ [buat muka manja sikit]
gempak tak tajuk enrty. mesti ramai yang tertanya-tanya...[perasan~]
apa yang penting sangat untuk para lelaki tahu??

14 nov 2010 - ahad
kakak ajak keluar lagi?? tidakkkk....tahukah meraka saya mahu study pada ketika itu? saya tidak mahu yang lain...saya sangat takut pada hari kejadian [exam] mereka buat-buat tak tahu....
yang saya ikut mereka kenapakan? hahahaha... hati...

to the point 
sempena melahirkan seorang lagi hamba Allah...kakak bakal mendapat habuan..apa lagi dengan senang hati mengajak saya mengusya habuannya. perempuan pula tu.setelah empat lelaki. berganda habuannya. sungguh tidak sabar. janjinya hari selasa... tapi hari ahad sudah mencari pilihan hati...

masih belum terbongkar lagi rahsianya? hahaha
cubalah teka...sesiapa yang dapat teka sebelum saya bagi tahu di bawah, anda memang terer. 

kepada lelaki: anda sangat hebat~ sangat beruntung isteri /bakal isteri anda. [saya mahu jadi isteri anda ye] hahaha
kepada perempuan: lumrah..muahahaha....

...
...
...
...
...

saja nak memanjangkan entry kan? nanti tak ada yang nak baca baru tahu. hahaha padan muka cik Norazlina kan? biarlah~ ceh! muka confident. entah apa-apa

sambung-sambung...
aduh...saya tiada gambar...saya bagi tahu saja ye? kami ke kedai emas...

oh kaum lelaki...FYI  emas sangat mahal ketika ini.... mencecah RM150/g mak ai~ gila mahal. boleh bankrupt macam ni...anda la bankrupt saya tidak.opss...kaum wanita tidak... hiihihih...

stop sini saja lah...
apa yang penting dalam entry kali ni ialah di bahagian pesanan sahaja sebenarnya...muahahaha [jangan marah ye? teruskan membaca ^_*]

p/s: kepada lelaki-lelaki yang sedang membaca entry saya, sangat terima kasih...kepada perempuan...sedarkan para suami atau boyfriend[s], bakal tunang, bakal suami bahawa harga emas mahal pada ketika ini... oleh itu kepada sesiapa yang mahu bertunang, kawen, atau akan menyambut anniversary sila beli emas sekarang. kerana masa-masa akan datang harga emas akan naik lagi... hehehehe....

p/s/s: kepada sesiapa yang tak suka entry saya, sila abaikan... tolong jangan kutuk. nanti anda dapat dosa (^_-)

wassalam....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...