Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

122 - bola.... [Malaysia vs Indonesia]

Assalamualaikum.....


malaysia menang~!!!!!!!!!!!!!!!
gambar hiasan yang di ambil oleh anak buah
 di kaca tv menggunakan hp
malam tadi menonton bola dengan penuh semangat..
[tak jadi menjahit langsir untuk kelas kakak.] hahaha..
apa lagi yang nak dikatakan? bangga la kan?


abang ipar kerja malam tadi..kali ni tak cuti untuk tengok bola... apa lagi...kami yang perempuan-perempuan nilah  bergabung tenaga ganti dia menonton... hahaha....
bila di fikir-fikirkan...bezanya lelaki tengok bola berbanding perempuan....hahahaha [gelak lagi memikirkannya....]


confirmlah perempuan lagi meriah. apa tidaknya..bila bola hampir ke gol, jerit..jerit..jerit...sampai bola selamat. kalau sampai hampir ke gol indonesia..jerit....jerit...jerit... supaya bola masuk gol...
hahahahaha [tak boleh bayangkan?] hahahahahaha
natijahnya: tekak terasa sakit. suara sedikit serak....[bola..bola...]


tapi...hebat! memang jarang boleh cakap macam ni....
yang pasti memang hebat. 
saya tabik spring kat penjaga gol Malaysia [Fahmi] hebat! gila hebat beliau save bola. safee menjaringkan gol pun sangat hebat. siyes saya teruja...luv u la fahmi n safee


walaupun saya cakap tak menang bergaya sebab perlawanan malam tadi indonesia 2- malaysia 1... tapi...Malaysia tetap menang....Alhamdulillah...berkat doa kita bersama...


teringat petang semalam saya mendengar berita di radio ketika menunggu kakak shopping...


1- terdapat seekor sotong di Indonesia memilih Indonesia sebagai pemenang. sila encik google sendiri ye? saya tak pasti akan kewujudan en.sotong dan tak mahu nak google [*wink]
[ulasan saya: betullah tu...Indonesia menang malam tadi dapat 2-1 dan yang pasti kitalah juara....] habislah en.sotong kena bom hari ni... hahaha


2- penjualan bom asap dan lazer sangat laris di Indonesia semalam....[hahahahaha]
[ulasan saya: mereka gagal psiko pemain kita...terima kasih.[muka bangga] hahaha...tak..tak...keadaan terkawal walaupun kelabu masa depan padang malam tadi...terdapat beberapa pancaran lazer.]


sebentar tadi...saya menonton malaysia hari ini [MHI]
wartawan bagi tahu...keadaan terkawal. pihak Indonesia menjalankan tugas dengan sempurna. walaupun terlepas juga bom asap tu...
pasukan Malaysia di kawal dengan baik...terima kasih...


hebat! Malaysia Boleh!


p/s:pesanan untuk diri sendiri...jangan tengok bola bersama calon suami. bimbang di reject tanpa alasan. hahahaha
p/s/s: yakin pada pasukan kita ye kawan-kawan...

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...