Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

109 - masih tidak study

Assalamualaikum...


kelihatannya saya seperti gila kuasa hari ni....
balas dendam sebab sengaja tidak membahagi masa untuk update entry. yang saya buat setiap hari adalah menikmati hari-hari cuti saya tanpa membebankan diri sendiri...


tulis blog beban ke? tak kot... cuma bila saya di sini...saya tidak mahu tidur. lihat seperti sekarang...jam sudah mencecah angka 3.00am.. sudah ada bau-bauan.. tetapi saya tidak endahkan... ^_^ takut tak bunyinya...selamba je kelihatannya saya nikan?


15 nov 2010 - isnin...
still tidak berada di rumah...tidakkkkk...sekali lagi. diambang pulang ke kampung untuk menyambut aidil adha..banyak perkara yang patut diuruskan sebelum pulang ke kampung. [termasuk urusan sendiri]

dari pagi ke kedai untuk mencari box untuk storage barang-barang untuk dibawa pulang ke kampung. memandangkan kami berada dalam bilangan yang ramai dan tempoh pulang ke kampung juga agak lama kali ini..
kakak sekeluarga sudah 7 orang + saya dan seorang lagi kakak yang masih bujang macam saya...banyak la jadinya barang-barang kami....
2 kedai yang saya singgah, tiada! 
kedai ke-3 ada. tapi agak lewat. petang baru supplier hantar barang. ke mana arah dan tujuan?
jom jalan-jalan lagi.. sampai kat shopping mall, makan...
saya beli bag kamera....


mahal~
tapi tak kira. saya nak juga....















singgah pula ke kedai ni... saya tidak berniat untuk membelinya...tapi...bila saya check lagi...dia dah jadi macam ni...
saya sangat bimbang~
dah memang sepatutnya saya memilikinya..


















saya terdiam seketika...
saya tak pernah langsung berniat untuk memilikinya...sungguh~!

akhirnya setelah di timbang, tolak, tambah, saya mengalah juga....
saya menempahnya....

tapi....

bukan untuk tujuan menunjuk...jika diberi pilihan...lebih baik tiada...
jom tengok ni... sekarang saya memiliki ini....

saya memakainya ketita berada di sini sahaja
the rest~  saya rimas.

exclusive~ cewah~






















saya pilih yang ni supaya saya rajin memakainya.
muahaha...entah apa-apakan?














ini adalah hasil sponsor kakak lebih dari 60%. selebihnya saya kena tambah sendiri sebab harga yang saya pilih agak mahal [wink*]

petang, seperti yang dijanjikan...

bertungkus lumus memasang.



hujan yang sangat lebat ketika menunggu..
alangkah bagusnya kalau ada pisang goreng panas.

saya menunggu dengan penuh ketekunan supaya kerja mereka perfect~ yang lain. tidur dalam kereta.adoi~
setelah selesai, kami pulang....hujan sudah berhenti...tiada lagi destinasi tambahan...saya sudah kecapekan..

p/s: studyyyy....... hahahaha tekanan masa tu... tapi masa jalan tak ingat pun nak study. kalau tak mesti hilang mood shopping.hhihihii....

jumpa lagi..
saya sudah mengantuk...
wassalam....

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...