Assalamualaikum kepada semua pelayar-pelayar blog...
kini anda berada di zon Norazlina [atau] Nora...
terima kasih kepada sesiapa yang sudi melawat, termasuk atau tersesat ke zon saya ni...
di zon ini saya sekadar ingin mencoretkan perjalanan hidup saya...
agar saya dapat melihat pencapaian saya masa kini dan masa akan datang....

bermula dengan cabaran 30 hari menulis blog...
adakah saya berjaya menyahut cabaran ini?? kita lihat bersama-sama...

lawatan sambil belajar...

:: Jom jalan-jalan di sini ::

Blog writing....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

120 - jalan-jalan melayan anak-anak

Assalamualaikum...


bila baca entry mesti ada yang cakap ramainya anak dia...
yang pernah terbaca blog saya mesti cakap...tak ada cerita lain selain melayan anak-anak...
dan saya sendiri akan berfikir... macamlah anak-anak saya sendiri... hahahaha....untung~ belum kahwin lagi sudah punya anak yang ramai..[*wink*]


yang pasti....inilah dunia saya....
saya dan mereka....[apa lagi aktiviti yang saya akan lakukan?] saya tidak akan sendirian...
tidak akan makan sendirian
tidak akan berjalan sendirian
tidak akan bercakap sendirian...


weekend  ke SACC.... 
saya nak tengok pameran / pertandingan kucing...sekali nak jumpa dengan kawan blogger [arrianna] yang ada kucing dan masuk pertandingan... hebatlah dia... jom singgah blognya...click untuk lawat blognya. entry kucingnya menang...best~ tahniah ye kak hanna....
jom tengok gambar...[kak...mohon izin menayangkan si matahari yang chomel ni ye??]
chommel kan kucing ni...[matahari namanya]
dan ini pula....tuannya... [*wink*] 
sekali lagi mohon meletakkan gambar akak di sini ye??




perjalanan diteruskan lagi ke karnival upin dan ipin...
ni kemahuan anak-anak... aduh...tak boleh dikawal mereka ni...


playground 
bila si kembar berada di playground~. memang tak boleh dikawal. berteraburan mencari permainan masing-masing... inilah keadaannya...


perjalanan di teruskan...
tujuan utama nak tengok upin & ipin... apa lagi...si kembar tak sudah-sudah menarik abah untuk naik stage...
sudahnya...duduk bersila betul-betul depan stage
sesi pertama bergambar bersama upin & ipin sudah penuh..tiket sudah habis dijual...
menunggu sesi kedua pada jam 2pm... lama tu....
beginilah keadaannya...
menanti dengan penuh ketidak sabaran.... hahaha
sementara menunggu... adalah aktiviti soal jawab berkaitan tv9 untuk budak-budak...
tak ketinggalan dua orang anak saudara saya yang berani... chaiyuk~chaiyuk~...


angah
along...
melayan si kembar yang merengek-rengek tak sabar buat semua orang pening...adoi~
bila sudah jam 2.oopm...kena pula beratur...aduh..ramainya... hampis satu jam juga beratur....saya pening memberi alasan sementara abahnya beratur...


gambar ni di ambil supaya mereka dapat bersabar...
ada kaitan ke? sebenarnya...mereka betul-betul ada bawah tali penghadang kawasan bergambar ni...upin & ipin ada depan mata mereka...cuma..tak sabar nak pegang upin & ipin...


akhirnya....


suka la mereka...
upin yang teruja tengok si kembar ni..
sebab, mereka yang ada dalam costume ni bukanya kembar pun..huhuhu
tengok ni...
sampai tak nak lepas si kembar... huhuhu...
akhirnya...
akhirnya mereka berpuas hati....


ini muka puas hari....
sempat juga...
comelkan? saya....hahaha [*wink*]
sudah penat dan lapar...pulang dengan pantas...beli makanan mengalas perut...makan tepi tasik....
pulang beli nasi ayam di the chicken rice shop....


sekian.......

No comments:

jom baca cerita lain juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...